Classic 350
In 2021 herontdekte wij het pure motorrijden. De geheel nieuwe Classic 350 is voor dit avontuur gemaakt. Een soepele en relaxte rit in perfecte harmonie. Onmiskenbaar vormgegeven met een oog op zijn historie. Het zeer herkenbare geluid. De Classic 350. Welkom terug.
Be Reborn.
De historie van de Classic
Aan de hand van historische verwijzingen, verhalen en anekdotes, gedeeld door onze trouwe medewerkers, willen we u meenemen op een geweldige reis door het verleden om de erfenis van de tijdloze Classic te beleven vanaf het begin. Vanaf de eerste schetsen en foto’s van het G2-model, tot en met de reis die hij heeft afgelegd om de meest geliefde motorfiets over de hele wereld te worden.
Tijdloze Klassieker
Met de wedergeboorte op het nieuwe J-platform belichaamt de nieuwe Classic 350 de tradities en het vakmanschap uit vervlogen tijden. Met het naoorlogse G2-model als inspiratiebron, zag de Classic voor het eerst het levenslicht in 2008. Maar ook nu koestert deze machine nog altijd de tijdloze stijl & vormgeving van weleer met sierlijk ronde spatborden en een druppelvormige tank, kenmerkende klassieke koplamp, tijdloze vormen van de carterdeksels, uiteenlopende kleurstellingen en een onderscheidende diepe drumsolo uit de uitlaatpijp. Met zijn elegantie en naadloze afwerking als glanzende illustratie van de uitzonderlijke bouwkwaliteit, straalt de Classic 350 een onovertroffen schoonheid en kwaliteit uit die nooit uit de mode zal raken en altijd up-to-date blijft.
Elke rit is genieten.
Rijdend over de open weg, slingerend door kronkelige bochten, manoeuvrerend door de straten van de stad of slingerend over landweggetjes, de veelzijdige tijdloze Classic is uitgerust met een breed stuur en banden voor moeiteloze en veilige wendbaarheid. Ontworpen met een balansas voor een zijdezacht motorkarakter, de lichte koppeling voor soepele schakelen en de onberispelijk afgestelde brandstofinjectie op het nieuwe 350 J-platform.
Modern ontmoet Klassiek
Tijdloos betekent ook ‘mee met de tijd’, en het nieuwe dashboard van de Classic combineert de gratie van de ‘dansende naald’ van de analoge snelheidsmeter met de functionaliteit van een LCD scherm. Een discrete USB-poort die onder het stuur is gemonteerd maakt essentieel opladen onderweg mogelijk en het 2-kanaals ABS wekt vertrouwen tijdens het afremmen.
SPECIFICATIES
Hoogte | 1.090 mm |
Lengte | 2.145 mm |
Gewicht (Rijklaar) | 195 kg |
Tank Capaciteit | 13 Liter |
Type | Eencilinder, 4 takt, EFI |
Displacement | 349cc |
Starting | Electric |
Cooling | Lucht / Olie |
Vermogen | 20.2 pk |
Front brake | 300 mm disc, 2-piston caliper |
Rear brake | 270 mm disc, 1-piston caliper |
Front tire | 100/90-19 |
Rear tire | 120/80-18 |
PRIJZEN (2022)
Vanaf:
€ 5.099,-
(Verkoopprijzen adviesprijs incl. BTW & rijklaar)
Garantie: 3 jaar op onderdelen/arbeid, onbeperkt aantal kilometers en 3 jaar 24-uurs pechverhelping.
Chrome Red | € 5.399,- |
Chrome Bronze | € 5.399,- |
Dark Stealth Grey | € 5.299,- |
Dark Stealth Black | € 5.299,- |
Halcyon Green | € 5.099,- |
Halcyon Black | € 5.099,- |